BESTELLEN / BETALEN

 

Bestellen:

Als u een item heeft gevonden dat u wilt bestellen plaatst u het in uw virtuele winkelwagen door op de ‘toevoegen aan winkelwagen’ knop te klikken. Vervolgens kunt u kiezen om andere items aan uw winkelwagen toe te voegen. Heeft u de producten die u wilt kopen allemaal toegevoegd klik dan op de ‘winkelwagen’ rechtsboven, om af te rekenen. Doorloop de stappen, vult u uw gegevens in. Zodra de betaling is voldaan, bezorgen of versturen wij het.

 

Betalen:

 

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

  • iDeal

Voor betalingen werken wij met iDeal, dit is voor u en voor ons de snelste en meest veiligste manier van betalen. Wanneer de betaling is voltooid krijgt u een bevestigingsmail met daarin een overzicht van uw order.

 

BEZORGEN

 

Wij versturen en bezorgen alleen binnen Nederland?

De verzendkosten voor het toesturen van een bestelling bedragen €7,75. Wanneer u een bestelling plaatst boven de €75,00 betalen wij voor u de verzendkosten! 

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dit is mogelijk. Bij afrekenen krijgt u de optie om uw bestelling op te halen.

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Onze bestellingen worden verzonden via de pakketdienst van Post.nl.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?

Alle orders worden dagelijks verzonden. Wij verzenden via Post.nl en zij doen er alles aan om uw bestelling binnen 3 dagen te leveren. Het kan echter voorkomen dat een product niet meer op voorraad is, dan ontvangt u hiervan een email met een geschatte ontvangstdatum. 

  

Kan ik mijn pakket volgen?

Zodra uw bestelling is verstuurd krijg u een e-mail van Post.nl met een Track & Trace code. Het kan zijn dat deze in de ongewenste berichtenmap van uw mailprogramma komt, Houd u deze dus goed in de gaten.

 

RUILEN / RETOURNEREN

 

Producten retourneren:

Het kan voorkomen dat uw bestelling niet aan al uw wensen voldoet. Wanneer u binnen 14 dagen contact met ons opneemt, kunt u de wijn retourneren wanneer het aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • De producten mogen niet geopend zijn
  • De producten mogen geen beschadigingen bevatten
  • De producten dienen binnen 14 dagen na ontvangst teruggezonden te worden
  • De producten dienen goed ingepakt en beschermd teruggezonden te worden

Stuur uw producten inclusief een briefje met uw ordernummer en persoonsgegevens naar:

Wij van Wijnen   

Drostenstraat 55

7921 WC Zuidwolde Dr.

De kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.

 

Ruilen:

Wilt u producten ruilen voor andere producten neem dan contact met ons op via info@wijvanwijnen.nl  en vermeld in uw mail uw ordernummer en welk product u wilt hebben. Wij zorgen er dan voor dat deze apart ligt tot we uw retourzending ontvangen hebben. De kosten van het terugsturen van het product en de nieuwe verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.  

 

Geld terug:

Als u ervoor kiest om uw geld terug te krijgen dan dient u eerst het product naar ons terug te sturen. Vermeld hierbij uw rekeningnummer en ordernummer. Als wij het product binnen hebben gekregen krijgt u uw aankoopbedrag binnen een week teruggestort. Let wel, de retourkosten en verzendkosten zijn hierbij voor uw eigen rekening!

 

Verkeerd product ontvangen:

Heeft u een verkeerd product ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij verzenden dan het juiste product naar u wanneer wij het verkeerde product ontvangen hebben. U krijgt alle bijkomende verzendkosten vergoed.

 

Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren:

Als u een bestelling aan wilt passen of annuleren is dit uiteraard mogelijk. Laat ons dat dan direct weten. 

 

SERVICE  / CONTACT

 

Algemene contactgegevens:

 

Mail: info@wijvanwijnen.nl 

 

Er zit een fout in het adres dat ik heb doorgegeven:

Als u een fout heeft gemaakt in het adres dan raden we u aan om meteen contact met ons op te nemen, het liefst telefonisch (06-57731047) Dit vergroot de kans dat wij het adres nog op tijd kunnen wijzigen.

 

Het pakket is niet aangekomen:

Na uw bestelling krijgt u van Post.nl een Track & Trace code toegestuurd. Hiermee kunt u de status van het pakket controleren. Als uw bestelling 3 dagen na verzending nog niet is gearriveerd kunt u via deze Track & Trace code zien waar het pakket op dat moment is. Klopt er iets niet neem dan contact op met de Post.nl klantenservice 0900 0990.

 

Het product is beschadigd aangekomen:

We doen onze uiterste best om onze producten zo te verpakken dat ze onbeschadigd bij u aankomen. Mocht er onverhoopt toch schade aan het product zijn dan ruilen wij het voor u om. Daarbij zijn de verzendkosten zowel heen als terug voor ons. Neem contact met ons op en het komt in orde.